Items in Basket: 0
Touch

Kokkinaris George

Touch

Label: Kokkinaris George

Genre: Jazz / Avant Garde

Availability

  • CD Digi / Cardboard €15.99
    In Stock
“Η κυκλοφορία διακόπτεται/καθυστέρηση συρμών”
αυτοκτονία στις γραμμές
αγανάκτηση... χάσιμο χρόνου


πένθος σε όλη την χώρα
“μεγάλος καλλιτέχνης πεθαίνει σε μεγάλη ηλικία”
θλίψη απλώνεται κ περισυλλογή

Η αξία της ανθρώπινης ζωής έχει αλλάξει. Μαζί, η τέχνη και ο ρόλος της. Η μουσική προσφορά αποκτά άλλο χαρακτήρα. Από καθήκον συμβολής απαντήσεων στα ερωτήματα της κοινωνίας μετατρέπεται σε προσπάθεια υψηλού “ρίσκου”.

Μία φορά ρίσκο διότι η καλλιτεχνική προσπάθεια μπορεί να μην ανταποκριθεί στα κριτήρια και ανάγκες του δημιουργού και δύο μήπως το αισθητήριο των ανθρώπων αποτρέψει και την ελάχιστη ενεργητική αποδοχή του δημιουργήματος.

Στην εποχή κρίσης, επιτάσσεται φόβος και ατομικότητα διογκώνοντας τα ρίσκα για την αυτοσχεδιαστική μουσική (οποιουδήποτε είδους). Υπερέχει η ικανοποίηση της άμεσης ανάγκης, τώρα, χωρίς κόπο ή σκέψη. Ο ποιητής υποτάσσεται στην επιφανειακή χαλάρωση και όχι στην διαμόρφωση σκέψης ατομικής και συλλογικής.

Με τα δεδομένα αυτά, επιλέχθηκε η άμεση επαφή με τον κόσμο. Η δημιουργία σχέσεων με τον υπόλοιπο κόσμο μέσω του ελεύθερου αυτοσχεδιασμού.

Η “ελευθερία” της άμεσης σύνθεσης αναδεικνύει στοιχεία για τη προσωπικότητα και την συναισθηματική νοημοσύνη του καλλιτέχνη. Η διαδικασία τόσο για τον καλλιτέχνη αλλά και το κοινό κρύβει ένα ρίσκο αφού το αποτέλεσμά της ψυχολογικής ενδοσκόπησης είτε συντρίβει την φαντασιακή εικόνα του “εγώ” είτε επαληθεύουν την αληθινή αποδεικνύοντας την ύπαρξη καθαρής σκέψης. Η συνέπεια και η ειλικρίνεια με τον εαυτό μετατρέπεται σε λεπτή κόκκινη γραμμή η οποία από την μία μεριά οδηγεί στην καταστροφή και στην άλλη ειρηνική συνύπαρξη.

Ο δίσκος θυμίζει την επαφή με τον εαυτό μας και τους άλλους, θυμίζοντας το ρίσκο που κρύβεται στην διαδικασία... λύτρωση ή πτώση.

Τα κομμάτια ηχογραφήθηκαν σε δύο ενότητες, σε στούντιο τριών συνεχόμενων ωρών το καθένα. Προέκυψαν 20-25 κομμάτια. Τα οκτώ επιλέχθηκαν και δόθηκαν προς ακρόαση σε κοντινά πρόσωπα ή συνεργάτες για να ονομαστούν αναλόγως τις εντυπώσεις και τα συναισθήματα που προέκυψαν. Πέρα από την μίξη δεν έγιναν over dubs και δεν χρησιμοποιήθηκαν ηλεκτρονικά μέσα (εφέ/πετάλια/looper) ή παρτιτούρες/οδηγοί. Τα εξώφυλλα φτιάχτηκαν από τον ίδιο τον καλλιτέχνη σε μία προσπάθεια μήπως ξαναποκτήσουν συναισθηματική αξία οι δίσκοι και οι καλλιτεχνικές προσπάθειες των μουσικών.

Για τα χρόνια που ακόμα δεν έχουν έρθει....